The One And Only Tyrannosaurus sex.

A special kind of boy who has a "NORMAL" dick...(not really)

HA HA HA IS A JOKE!

It is a name.

It happens to be my name.

Sometimes wants to become the polar bear dog from legend of Kora.
Mike: If you could become any two animals mixed together what would you be?

Jamie: I dunno man cuz- i dunno...

Mike:I'd be a polar bear mixed with a dog.

Jamie:well those aren't too different so thats fi-

Mike: well it'd be double the size of the polar bear and you could ride me around like an animal you ride around...

Jamie: wouldn't you NOT want people riding you around on your back.

Mike: That's exactly what I want tho.

Jamie: O.O wut?
#happyshit #clean #music #jamie #lol
von MANIAC!? 1. Dezember 2013
The act of cooking a frozen pizza in the oven without removing the carton box or the plastic.
Dude, I totally miked my pizza last night.
#mike #pizza #baking #cooking #frozen
von NoMike 18. Februar 2013
This ugly motherfucker who thinks he sooooooooo cool but really hes a trash licking sock fucking pencil sucking white haired leg shaven roach, who reminds me of a retarted albino beaver who got repeatativly wacked with a large rusty pair of sunglasses. plus he hits girls. his mom is a witchbitch.
Taylor: Um, is that mike over there in the grass?!?
David: No, silly goose, thats just dog shit.
#cocksucker #wristwatch #nailclipper #goose #rash
von LAdy gaga 20. Juni 2012
A complete and utter douche bag! He is such a fuckboi and gets hurt ridiculously easy! He has this retarded Justin Bieber hair and admits to masterbation
Ugh I dated a mike!
von That one girl sms 8. Januar 2016
Mike-Roscopic penis...a guy with a small penis
Sarah, "That guys kinda cute!"

Kim, "Yeah, but I heard he's a Mike."
#faggotsquad #penis #microscopic #funny #queef
von MikeHunt509 16. März 2014
Clueless, yet trainable.
Mike is completely clueless about asking you to dance. But it's ok, he's trainable.
#dirty #awesome #bear #shy #great
von SquishyG 24. September 2013
a guy who used to be cool, but is now just sad and old. can't commit, lives like a frat boy, and denies both
You know that guy Jessie used to date? Yea, he is such a Mike.
#mike #michael #guy #sad #old
von facon675309 11. August 2011
Täglicher Gratisnewsletter

Gib unten deine Mailadresse ein um jeden Morgen gratis dein "Urban Wort des Tages" zu bekommen!

Die Mails werden von daily@urbandictionary.com versendet. Wir versenden keine Spammails.

×