Ghetto, retarded
Kingsley is the only guy I know who can use Ratchet in a sentence and still sound cool.
von Sara Smith11 27. September 2012
Adj: A trashy girl, usually overweight, that will literally try anything to get with guys (including random strangers) such as grab your package in public or latch on and suffocate you because she weighs at least 80 lbs more than you. One tries so hard to sleep with an entire group of guys one at a time and thrives off of starting drama for everybody. Usually the biggest and loudest female in the group and is insecure about her body but yet talks about how good at sex she is. If your a big fan of Drake or Miguel you'll more than likely get in her pants but you gotta feed her enough cheeseburgers and Xanax to get her in the mood. In most cases will have no real friends they just come uninvited and unwanted to every function they attend just mainly to get the D.
Al was talking to some fine chick at the club until Liz came over there to lick his ear and make out just to run her off damn that's ratchet!!

Every dude in the group has slept with that ratchet bitch so she's trying to get with girls now.

That girl is ratchet don't invite her to the party she's gonna drink all our beer, eat all our food, and then go home with one of our friends y'all already seen this happen at least a hundred times.
von Mcdaddy 17 6. Juli 2013
Glorified ghetto
New York from Flava of Love was a role model for ratchet. Hell 90% of the girls were
von Eweezy17 25. August 2012
One who fucks your boyfriend while sleeping. A dirty swamp donkey that inevitably will screw any possible person at any given time.

More effective when used in Central Point, Oregon while driving in a car or on facebook.
Yeah, the ratchet?
von ohnoshedi'inntt 29. Juni 2011
A nickname for someone you don't like. Ratchet as in 'Rat shit'.
Bob: Hey Ratchet! I mean, er- Rachel.
Rachel: -___-
von squaids. 13. Februar 2010
a person or thing that is considered very wack and lame; can also mean a person who is slightly "hood"
George Bush is a very ratchet president.
von J'akarra 30. Mai 2006
slang term for a handgun; specifically a revolver. hence the racheting action and distinctive 'click' sound when rotating the cylinder; similar to the noise a socket wrench/ratchet produces.
yeah, this box full of ratchets/but i aint no auto mechanic
russian roulette/leave you sunk in the atlantic
von FullAutoEpidemic 16. März 2011

Täglicher Gratisnewsletter

Gib unten deine Mailadresse ein um jeden Morgen gratis dein "Urban Wort des Tages" zu bekommen!

Die Mails werden von daily@urbandictionary.com versendet. Wir versenden keine Spammails.

×