suche ein beliebiges Wort, wie hipster:
 
11.
what i am right now since i got nothin to do.
god damnit. i got nothing to do. i'm soooo bored
von pip 2. März 2005
 
1.
What you probably are if you're looking this up.
Get off the computer and do something interesting!
von Key 25. November 2004
 
2.
What most people on UrbanDictionary are.
Man I so bored of watch these cars go through this traficlight on my street. Hey guess its time to go snoop around on UrbDictionary
von Ronto 3. November 2004
 
3.
me looking up random shit on this site for the past 15 minutes
damn im fuckin bored i should get off this damn site and go do another pointless mind numbing thing on this computer
von nikki 16. Februar 2005
 
4.
A state of feeling no excitment or energy
It always sucks to be bored
von lunar shadows 21. Dezember 2004
 
5.
word kids use to describe themselves when they are trying to lead up to a dirty question
Hey I am bored, what about you?
von me 17. Januar 2005
 
6.
wat i am rite now, and wat most people will be iff they look this up lol
god im bored!! help me!! plz help me!!
von Steve =p 5. September 2005
 
7.
A state of mind that causes you to read blogs, then follow links off blogs to old Usenet arguements about magic tricks in 1992.
I've been reading about mrgoat's arguement about d'lites with rayhaddad. It's funny. It's at www.protagonist.co.uk/goatblog
von www.protagonist.co.uk/goatblog 1. März 2005